Zespół Innowacyjny PROMIS: "Dzięki GreenEvo stajemy się coraz bardziej rozpoznawalni"


O udziale w konkursie GreenEvo oraz szansach, jakie zwycięstwo w rywalizacji otwiera przed laureatami, opowiada Anna Ermich, dyrektor handlowy w firmie Zespół Innowacyjny PROMIS.

reo.pl: Co skłania Państwa do udziału w takim konkursie. Co Was inspiruje?

Anna Ermich: Do zgłoszenia opatentowanej przez naszą firmę technologii oczyszczania biogazu BIOSULFEX® zachęcił nas merytoryczny charakter konkursu. Natomiast znalezienie się w gronie laureatów potwierdziło, że oferowane przez nas rozwiązanie jest jednym z najlepszych na rynku.

reo.pl: Czy planujecie udział w kolejnych edycjach lub podobnych konkursach?

A.E.: Jesteśmy cały czas zaangażowani w projekt GreenEvo. Dzięki promocji w programie stajemy się coraz bardziej rozpoznawalni w kraju i zagranicą. W przypadku małych firm, takich jak nasza, tego rodzaju wsparcie odgrywa bardzo dużą rolę w przebiciu się na rynku.

reo.pl: Czy konkurs GreenEvo faktycznie zachęca do promocji energooszczędności czy działań proekologicznych?

A.E.: W konkursie wyłaniane są najlepsze polskie technologie środowiskowe, które są następnie promowane m.in. za pośrednictwem filmów reklamowych. Takie instrumenty wpływają korzystnie na budowanie ekologicznej i ekonomicznej świadomości potrzeby energooszczędności. Informują także o dostępnych na rynku proekologicznych rozwiązaniach.

reo.pl: Czy w Państwa ocenie konkurs zachęca przedsiębiorców do realizacji takich działań?

A.E.: W dobie wyczerpujących się konwencjonalnych źródeł energii i rosnących ich cen istnieje ogromna potrzeba informowania o energooszczędnych i przyjaznych środowisku technologiach. Na uwagę zasługuje zwłaszcza temat odnawialnych źródeł energii. Technologie wyłonione w konkursie GreenEvo, takie jak BIOSULFEX®, do oczyszczania biogazu służą m.in. do zastosowań w sektorze energetyki odnawialnej. Informowanie o tego rodzaju rozwiązaniach sprzyja realizacji działań prośrodowiskowych i służących zmniejszaniu zużycia energii.

reo.plCzy sukces w konkursie ułatwia wejście na zagraniczne rynki? Czy pomaga w odniesieniu sukcesu w branży?

A.E.: Niewątpliwie znalezienie się w gronie laureatów zwiększa rozpoznawalność firmy. Na sukces składa się też wiele innych czynników.

Redakcja reo.pl

fot. BIOSULFEX (fot. Promis)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here