Tauron – od wakacji niskie ceny prądu dla klientów indywidualnych

Tauron w swojej nowej ofercie dla klientów indywidualnych oferuje 3-letnią gwarancję niezmienności ceny prądu, jedyny w kraju niedrogi produkt ekologiczny oraz dostęp do wszystkich usług przez internet.

Od lipca będą obowiązywać nowe ceny taryfowe dla klientów indywidualnych – obniżka dla gospodarstw domowych z terenu Tauron Sprzedaż wyniesie średnio 4,54 proc., a klienci Tauron Sprzedaż GZE nadal będą płacić najniższe rachunki w Polsce – zapewnia spółka. Ponadto od wakacji klienci będą mogą skorzystać z nowej oferty produktowej.

– Rynek sprzedaży energii elektrycznej w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie. Portfolio produktowe Taurona liczy dzisiaj już kilkadziesiąt rozwiązań dedykowanych wszystkim segmentom klientów, w tym gospodarstwom domowym. Oferty „szyte na miarę” stanowią atrakcyjną alternatywę dla taryfy – klienci mogą wybrać produkt spełniający ich indywidualne wymagania – mówi Ireneusz Perkowski, prezes zarządu Tauron Sprzedaż.

Jak informuje Tauron, pakiety nowych produktów będą dostępne dla klientów z całej Polski już od wakacji. Odpowiadają na oczekiwania określone przez nich podczas pierwszego Spisu Energetycznego przeprowadzonego w 2011 r., największego i jak dotychczas jedynego tego typu badania w Polsce.

– Przedstawiając w maju ubiegłego roku wyniki Spisu Energetycznego, zobowiązaliśmy się, że produkty powstałe w efekcie przeprowadzonych badań będą dostępne dla wszystkich klientów. Dziś wywiązujemy się z tej obietnicy i gospodarstwa domowe w całej Polsce mogą wybrać najlepsze dla siebie rozwiązanie oparte o: bezpieczeństwo, obsługę przez internet i ekologię. A to wszystko w bardzo atrakcyjnych cenach – mówi Grzegorz Lot, wiceprezes zarządu Tauron Sprzedaż. – Nowa oferta będzie skierowana zarówno do obecnych klientów Taurona, jak i potencjalnych z obszaru całej Polski. Gwarancja bezpieczeństwa w połączeniu z atrakcyjną ceną i łatwym do niej dostępem powinna być przekonująca dla każdego konsumenta energii elektrycznej – podkreśla Grzegorz Lot.

Z badań wynika, że klienci cenią sobie przede wszystkim bezpieczeństwo (82 proc. badanych. Dlatego będą mogli się zdecydować na produkt z gwarancją niezmienności ceny – Produkt Bezpieczny – aż na trzy lata. Im dłuższa gwarancja, tym niższa cena. Z tego rozwiązania korzysta już niemal 400 tys. gospodarstw domowych.

Z kolei 70 proc. klientów było zainteresowanych rozwiązaniami elektronicznymi. Dzisiaj już ponad 110 tys. klientów Taurona otrzymuje faktury drogą elektroniczną. Atutem Produktu Internetowego jest niska cena za energię połączona z usługami online. Jak podkreśla Tauron, poza ceną, o atrakcyjności tego produktu świadczy nowoczesny kanał obsługi e-BOK.

Aż 60 proc. badanych oczekiwało rozwiązań łączących ekologię i oszczędność, dlatego Tauron jako pierwszy w Polsce proponuje zieloną energię w niskiej cenie – Produkt EkoOszczędny. Warto też dodać, że dzięki zaangażowaniu klientów udało się posadzić już ponad 200 tys. drzew, co w 2012 r. przełożyło się na ograniczenie emisji dwutlenku węgla o ok. tysiąc ton.

– Dzięki nowoczesnemu systemowi obsługi internetowej e-BOK stworzyliśmy ofertę łączącą w sobie trzy główne kryteria wyboru: ekologię – serwis – ekonomię. EkoOszczędny to oferta dla osób, które chcą połączyć dbałość o środowisko z wygodną formą obsługi oraz niską ceną energii. Z uwagi na obecne niskie ceny energii szczególnie polecam ofertę dwu- i trzyletnią – dodaje Grzegorz Lot.

W ofercie nie brakuje też innowacyjnych produktów, np. dla osób chcących ogrzewać dom za pomocą pompy ciepła (produkt Pompa Ciepła) czy też samodzielnie podawać zużycie energii przez telefon lub internet (produkt Telerachunek i e-Odczyt).

Kampania „Od wakacji niskie ceny prądu” rozpoczyna się 1 lipca i potrwa do 30 września.

 

Redakcja reo.pl

źródło: Tauron
 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here