Tauron: dzięki aplikacji klienci dowiedzą się o przerwach w dostawie energii

Tauron uruchomił aplikację, która poinformuje klientów o przerwach w dostawach energii elektrycznej. Automatycznie wysyłane e-maile już teraz informują klientów biznesowych Tauron Dystrybucja o planowanych wyłączeniach. Spółka planuje również wykorzystanie wiadomości sms do powiadamiania klientów, a także uruchomienie funkcjonalności powiadamiania w przypadku wyłączeń awaryjnych.

Jak wyjaśnia Tauron, aplikacja Informer jest w pełni zautomatyzowana. Dzięki przypisaniu danych o klientach do elementów sieci energetycznej, system sam rozpoznaje, którzy klienci nie mają zasilania w przypadku awarii lub nie będą mieli prądu na skutek planowanej przerwy w dostawie energii elektrycznej.

­ Nasi klienci docelowo będą mogli liczyć na informację sms-em lub e-mailem, które przyłącze określone w umowie i w jakim terminie będzie pozbawione zasilania, a także kiedy planowane jest przywrócenie zasilania – mówi Grzegorz Krajewski, dyrektor departamentu operatora sieci w Tauron Dystrybucja.

Informer jest wyposażony również w moduł raportowy, który pozwala analizować, do kogo, kiedy i jaka informacja trafiła, a także mierzyć skuteczność zrealizowanej kampanii powiadomień. Raportowanie skuteczności jest ważnym elementem systemu ze względu na obowiązek indywidualnego informowania o wyłączeniach planowanych.

– Aplikacja Informer to nie tylko wysyłanie informacji o wyłączeniach. Dzięki możliwości natychmiastowej wysyłki dużej liczby powiadomień różnymi kanałami, planujemy go wykorzystać również do powiadomień o wprowadzeniu ograniczeń deficytowych czy wysyłki innych istotnych informacji związanych z dostarczaniem energii elektrycznej – tłumaczy Grzegorz Krajewski.

reo.pl

źródło: Tauron
 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here