RWE wprowadza nową, czytelniejszą fakturę dla klientów

RWE wprowadziła nowe faktury za energię elektryczną dla swoich klientów indywidualnych oraz biznesowych. Faktury RWE są obecnie bardziej czytelne oraz kolorowe, co w sposób znaczący ułatwia zrozumienie tych dokumentów. Nowością jest umieszczenie treści na obu stronach faktury, co pozwoli na przyjazne dla środowiska mniejsze zużycie papieru, nawet do 3 mln kartek rocznie.

Projekt nowej faktury otrzymał pozytywną opinię Stowarzyszenia Konsumentów Polskich. Spełnia również wymagania stawiane przez Urząd Regulacji Energetyki, Ministerstwo Gospodarki i Komisję Europejską. Nowe rozwiązanie wpisuje się w politykę stałego podnoszenia przez RWE jakości obsługi klientów.

Nowa faktura wiążę się z wieloma korzyściami dla klientów. Klient dostanie czytelny dokument, który oprócz wyciągu z bieżącymi opłatami i zużyciem energii będzie zawierał informacje o tym, czy wielkość zużycia prądu, została wyliczona na podstawie odczytu licznika przez inkasenta, czy indywidualnego wskazania danych odczytu przez klienta. Wszystkie najważniejsze informacje znajdują się na pierwszej stronie dokumentu i są wyraźnie oznaczone w szarych polach. Takie rozwiązanie pozwoli szybko odczytać najważniejsze dane, czyli kwotę i termin zapłaty. Na fakturze zastosowano także bardziej zrozumiałe dla użytkownika słownictwo.

Dodatkowo klienci indywidualni i biznesowi, rozliczani w trybie jednomiesięcznym będą mogli zapoznać się z wykresem zużycia energii w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Na nowej fakturze zamieszczane będą również informację o nowych usługach oraz akcjach promocyjnych RWE.

Dzięki nowym rozwiązaniom zawartość faktury można dostosować do własnych potrzeb. Na życzenie klienta uwzględniona zostanie informacja o wysokości akcyzy. Klienci biznesowi mogą decydować o tym, czy do faktury powinien być dołączony blankiet płatności.

Wprowadzenie nowej faktury przez RWE jest kolejnym udogodnieniem w obszarze obsługi klienta i rozliczeń. Na początku 2012 r. firma udostępniła usługę e-faktury, co umożliwiło rezygnację z otrzymywania faktur papierowych za pośrednictwem tradycyjnej poczty na rzecz elektronicznej faktury dostępnej w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta. W marcu br. RWE Polska wprowadziła nową usługę e-płatności. Dzięki tej funkcjonalności można szybko i bezpiecznie opłacić rachunek za energię elektryczną, nie ponosząc przy tym żadnych dodatkowych opłat. RWE udostępniła również aplikację iRWE dla urządzeń mobilnych wyposażonych w system operacyjny iOS, która ułatwia korzystanie z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta, wskazuje lokalizację biur obsługi klienta oraz stacji do ładowania samochodów elektrycznych.

RWE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here