Grupa EDF chce być wiodącym sprzedawcą energii elektrycznej dla MŚP

EDF rozpoczyna sprzedaż energii elektrycznej dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Nadrzędnym celem spółki jest osiągnięcie 10-procentowego udziału w rynku.

Sektor MŚP w Polsce jest jednym z największych w Europie. Jak pokazały przeprowadzone na zlecenie EDF badania, ten rynek to ponad 1 mln klientów, zużywających ponad 20 TWh energii elektrycznej rocznie. Szacuje się przy tym, że dotychczas tylko niespełna 10 proc. klientów zmieniło swojego dostawcę energii elektrycznej. To ogromny potencjał, który Spółka zamierza wykorzystać.

– Wchodząc na rynek MŚP, EDF staje się zintegrowanym i zorientowanym na klienta przedsiębiorstwem energetycznym. Wpisuje się to w naszą ambicję bycia najbardziej efektywnym i innowacyjnym wytwórcą w Polsce – uznanym przez wszystkich interesariuszy jako partner godny zaufania, posiadający wszelkie wymagane kompetencje zarówno w dziedzinie wytwarzania, jak i sprzedaży energii – podsumował Thierry Doucerain, prezes Zarządu EDF Polska.

EDF proponuje klientom na start Ofertę Stabilną mającą zagwarantować, dzięki należącym do EDF własnym zakładom wytwórczym (elektrownia i elektrociepłownie), stałe niskie ceny do grudnia 2018 roku. Współpracujące ze spółką podmioty będą mogły liczyć na ochronę przed podwyżkami cen w przyszłości.

EDF Polska jest już obecna w segmencie dużego B2B. W 2013 roku spółka pomyślnie zrealizowała nową strategię sprzedaży skierowaną do średnich i dużych klientów przemysłowych. Przez ostatnie 3 lata EDF potroił zakontraktowany wolumen sprzedaży energii z 1,2 TWh do 3,5 TWh, zwiększając tym samym udział w rynku dużego B2B z 2 do 7 proc.

 

Redakcja reo.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here