Geo-Term Polska zadebiutuje na rynku NewConnect

Debiut spółki Geo-Term Polska na rynku NewConnect planowany jest na 6 listopada. Spółka planuje dalszy rozwój poprzez rozbudowę parku maszynowego i ekspansję na terenie całego kraju.

Geo-Term Polska planuje w najbliższych latach umocnić swoją pozycję na rynku, a debiut na rynku NewConnect jest tylko jednym z etapów rozwoju.

– Obecnie nasza firma dysponuje dwoma zespołami serwisowo-montażowymi wyposażonymi w wiertnice. Nasza strategia rozwoju zakłada dalsze inwestycje w rozbudowę parku maszynowego oraz geograficzną ekspansję na terenie całego kraju – powiedział Bogdan Dubaj, prezes Zarządu, jeden z głównych akcjonariuszy spółki.

Funkcjonująca na rynku OZE spółka Geo-Term Polska S.A. specjalizuje się w kompleksowym projektowaniu i wykonawstwie instalacji węzłów cieplnych z zastosowaniem pomp ciepła. Spółka w 2013 r. zrealizowała 3,2 mln zł przychodów ze sprzedaży (wzrost o 10,6 proc. rdr.), osiągając wynik EBITDA na poziomie 0,2 mln zł. W pierwszym półroczu 2014 r. przychody ze sprzedaży wyniosły 1,0 mln zł, a wynik EBITDA oscylował w okolicach zera. Działalność spółki charakteryzuje się jednak relatywnie wysoką sezonowością – zdecydowana większość przychodów ze sprzedaży rozliczana jest w ostatnim kwartale roku kalendarzowego ze względu na finalizację prac inwestycyjnych właśnie w tym okresie.

Redakcja reo.pl
 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here