Billboard zasilany energią odnawialną


Firma Ricoh Europe stworzyła Eco-board – pierwszy w Europie billboard reklamowy zasilany wyłącznie energią słoneczną i wiatrową.

Podobny eco-board wyprodukowany przez Ricoh działa już od zeszłego roku w Stanach, przy Times Square w Nowym Jorku. Europejska instalacja zasilana jest 96 panelami słonecznymi i 5 turbinami wiatrowymi. Minusem billboardu jest jego sprawność – działa tylko wtedy, gdy jest do niego dostarczona wystarczająca ilość energii.

Chcemy wykraczać poza sprostanie obowiązującym wymaganiom dotyczącym zrównoważonego rozwoju poprzez proaktywne promowanie dobrych praktyk obejmujących odpowiedzialność wobec środowiska zarówno wśród naszych pracowników, jak i klientów. Eco-billboard to krok naprzód, przypominający szerszej publiczności, aby działać zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i wykraczać poza tradycyjne myślenie w sprawach dotyczących ochrony zasobów naturalnych – mówi Steve Saito, przewodniczący i CEO Ricoh Europe – W Ricoh od lat zobowiązujemy się do redukcji emisji dwutlenku węgla. W 2001 roku osiągnęliśmy poziom „zero odpadów na składowisko” w europejskich zakładach produkcyjnych. Jesteśmy także skoncentrowani na zachęcaniu innych firm do adaptowania modeli zrównoważonego biznesu, które pomagają w ochronie naszych miast, krajów i planety, a zarazem zwiększają produktywność i zyski firmy.

Pierwszą eko-reklamę na Starym Kontynencie można podziwiać przy angielskiej autostrazdie M4, prowadzącej z Londynu na lotnisko Heathrow.

źródło: RICOH

fot. Eco-board Ricoh w Europie, (fot.: RICOH)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here